Veelgestelde vragen
Duo rolgordijnen
Worden naast elkaar hangende duo rolgordijnen op patroon gemaakt?
Het patroon kan verschillen als de duo rolgordijnen naast elkaar komen te hangen tenzij je kiest voor de optie 'op patroon'. Wij maken het patroon dan kloppend voor je. Indien de rolgordijnen NIET naast elkaar uit één doekbreedte kunnen worden gesneden, is een patroonverloop tot 0,3 cm heel gebruikelijk en inherent is aan de fabricage van duorolgordijn stoffen welke naast elkaar komen te hangen.
Sluiten (verduisteren) duo rolgordijnen altijd exact op de vensterbank?
Standaard zorgen wij ervoor dat het duo rolgordijn precies op de vensterbank sluit (verduistert). Dit sluitpunt maken we gratis voor je. Wil je juist dat het duo rolgordijn als het op de vensterbank hangt open is, geef dit dan aan bij de opmerkingen in je bestelling of neem even contact met ons op.
Kan een duo rolgordijn elektrisch worden uitgevoerd?
We hebben drie verschillende motoren die je kan kiezen: een batterijmotor of een 230V motor op afstand bediening, of een 230V schakelmotor met drie draden voor schakelaars en schakelbare domotica systemen.
Ik zie veel randen. Wat zijn de verschillen?
Er zijn 6 verschillende randen. Model 4, 5 en 7 drukken de stof dichter tegen elkaar zodat het duo rolgordijn strakker hangt. Alle uitleg van cassettes en randen vindt je hier.
Hoe lang gaat een duo rolgordijn mee?
Er zijn meerdere factoren die de levensduur bepalen. Gemiddeld zeggen we dat een duo rolgordijn 7 jaar mee moet gaan. Achter enkel glas gaat de stof echter minder lang mee. Dit komt doordat enkel glas veel UV straling doorlaat die de weekmaker in de stof verdampt. Opgelegde milieuregels bepalen de maximale hoeveelheid weekmaker in de garens.
Welke duo rolgordijnen zijn het gemakkelijkst in onderhoud.
Dit zijn in de linnen structuur serie de XL stoffen. Omdat de stof thermisch gestijfd is, kunnen vlekjes met wat water worden verwijderd zonder dat er stijfsel oplost. Verder onderhoud is eenvoudig met een stofzuiger die voorzien is van een zachte borstel.
Bestellen
Is online bestellen veilig bij HEWO Raamdecoratie BV?
Wij zijn CBW-MItex erkend en werken met Mollie, een van de beste betaal partners van Nederland.
Onze site is https beveiligd voor extra veilig surfen. Dit kun je herkennen aan het groene slotje in de adresbalk. Je adres- en betaalgegevens zijn dus veilig bij ons. Je wordt door ons enkel om persoonlijke gegevens gevraagd als we denken dat bij een bestelling deze niet correct ingevuld zijn.
Lees wat klanten van ons vinden in de reviews en zie dat je bij ons betrouwbaar kunt kopen
Hoe kan ik online bestellen?
Een bestelling vanuit Nederland of België plaats je altijd via onze webwinkel. Bestellen in de webwinkel is comfortabel en gemakkelijk:
- Zoek de raamdecoratie die je wenst te kopen.
- Doorloop het configuratie formulier. Uitleg over alle opties vind je onder de info knopjes.
- Klik vervolgens op 'Bestellen'. Je ziet dat het product bovenaan het scherm in het winkelwagentje is gekomen.
- Als je nog meer raamdecoratie wilt bestellen, kun je verder winkelen en deze één voor één in het winkelmandje plaatsen. Wil je afrekenen, klik dan op het 'Winkelmandje' en vervolgens op Afrekenen.
- Doorloop de stappen door je gegevens in te vullen en kies vervolgens de gewenste betaalwijze.
- Als alles correct is ingegeven, klik je op de knop ‘Betalen’, waarna je wordt doorverbonden met de beveiligde betaalpagina van Mollie onze betaalprovider
- Betaal en je wordt terugverbonden naar onze webwinkel. We sturen je via e-mail de orderbevestiging toe.
Moet ik een account aanmaken?
Bij HEWO Raamdecoratie BV hoef je geen account aan te maken. Bestellingen kunnen geplaatst worden zonder account.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is mogelijk zolang je bestelling nog niet in productie is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. We passen dan de order kosteloos aan. Eenmaal in productie genomen kan een bestelling helaas niet meer worden gewijzigd.
Hoe gaat het verder na de bestelling?
Nadat je de bestelling hebt verzonden en wij je betaling ontvangen hebben, wordt deze door ons in behandeling genomen. Zodra de raamdecoratie klaar is, melden wij via email dat de raamdecoraties gereed liggen voor verzending. Je kan hierop reageren en de (werk)dag doorgeven waarop er afgeleverd kan worden. Wij sturen de afleverdag aan onze bezorger transmission door. In de ochtend van de dag waarop de levering plaats vindt,krijg je van Transmission een mail met het tijdsbestek wanneer de zending aankomt. Het afspreken van een dagdeel voor de levering is helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Na overleg met onze klantenservice kun je de bestelling ook zelf afhalen. Wij zorgen dan dat je bestelling netjes verpakt voor je klaar staat zodat je snel met de montage aan de slag kunt.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Je bestelling is speciaal op maat voor je gemaakt en kan daarom niet worden geruild. In geval van schade of gebreken zijn de retourkosten voor onze rekening. Neem in dat geval altijd even contact met ons op dan zorgen wij voor een gepaste oplossing.
Help, mijn bestelling is verkeerd geplaatst.
Een reeds geplaatste bestelling kan gewijzigd worden totdat deze in productie genomen wordt. Heb je de bestelbevestiging ontvangen en blijkt dat je iets verkeerds bestelt hebt, dan zullen we altijd proberen om tot een goede oplossing te komen. Indien wij iets verkeerds hebben gedaan met de bestelling, dan lossen we dit altijd op zonder dat er voor jou extra kosten aan verbonden zijn. Neem in alle gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.
Mijn bestelling/betaling is niet gelukt of afgebroken
Probeer je bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Neem contact met ons op indien je twijfelt of een bestelling wel geplaatst of geannuleerd is. Ook als het helemaal niet lukt om te bestellen of te betalen neem dan contact met ons op. We helpen je dan graag verder.
Een mislukte betaling met iDEAL kan meerdere oorzaken hebben:
-Te lang gewacht met betalen waardoor er een time-out heeft plaatsgevonden. Het betalen mag om veiligheidsredenen niet te lang duren.
-Creditcards moeten 3D secure zijn. Niet alle creditcards zijn dit. Vraag bij twijfel na bij je bank of credit card leverancier.
-Onvoldoende saldo.
-Technisch probleem. Dit kan bijvoorbeeld zijn als er zich een algemene storing voordoet bij je bank.
Betalen
Kan ik via iDEAL betalen?
Ja, met iDEAL betaal je gemakkelijk en vertrouwd je aankoop. Via iDEAL betaal je online via je eigen bank in een vertrouwde omgeving. programma. Reken dus snel en gemakkelijk af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
Kan ik met credit card betalen?
Ja op onze webshop kun je met Mastercard en Visa betalen voor je aankoop. Bijkomend voordeel is dat je aankopen door de credit card maatschappij verzekerd zijn. Bekijk hiervoor de voorwaarden van je credit card maatschappij.
Kan ik met PayPal betalen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om op onze webshop met PayPal te betalen.
Kan ik met Bancontact/Mister Cash betalen?
Ja, met Bancontact/Mister Cash betaal je gemakkelijk en vertrouwd je aankoop. Via Bancontact betaal je online via je eigen bank in een vertrouwde omgeving. Reken dus snel en gemakkelijk af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
Kan ik ook achteraf/op rekening betalen?
Je kan achteraf betalen via Klarna afterpay. Voor meer informatie hierover zie: Klarna.com
Bezorgen
Wat is de levertijd?
Duo rolgordijnen, Rolgordijnen; 5 - 15 werkdagen
Losse stof; 5 - 15 werkdagen
Shades; 5 - 15 werkdagen
Paneelgordijnen en Raamdividers; 10 - 15 werkdagen
Plisse gordijnen; 10 - 15 werkdagen
Jaloezieën; 15 - 20 werkdagen.
Vouwgordijnen; 20 - 25 werkdagen
Kan ik zien waar mijn bestelling is?
Nadat je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail waarin de orderbevestiging staat. De order gaat vervolgens naar ons atelier waar deze wordt geproduceerd en klaargemaakt voor verzending. Zodra je bestelling uit productie is gekomen informeren wij je per e-mail en kun je zelf de afleverdag kiezen.
Met het zgn V.V.A. nummer dat je ’s morgens op de afleverdag per e-mail krijgt kun je zien hoe laat de chauffeur komt. Je vult dit nummer in op de afspraak pagina van Transmission.Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
Na overleg met onze klantenservice kun je de bestelling ook zelf afhalen. Wij zorgen dan dat ze keurig verpakt voor je klaar staan zodat je snel met de montage aan de slag kunt.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?
Indien je levering incompleet is neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om de ontbrekende onderdelen z.s.m. na te leveren. Dit geldt ook in het geval van transportschade. Vervanging zal dan bij ons urgentie krijgen.
Hoe is mijn bestelling verpakt?
De verpakking van raambekleding is erg belangrijk. Na productie controleren we je bestelling en verpakken deze zorgvuldig. We verpakken de raamdecoratie eerst in noppenfolie met meerdere bufferzones. Daarna gaat je raambekleding in een stevige kartonnen koker en wordt alles verzendklaar gemaakt. Zo doen we er alles aan om transportschade te voorkomen. Heb je desondanks toch transportschade, meldt dit dan direct bij onze klantenservice.