Bestellen is zo gebeurd bij HEWO Raamdecoratieshop
Ons team is altijd volop bezig om onze website en onlineshop in topconditie te houden. Het is belangrijk voor ons dat je een optimale klant ervaring bij ons hebt, je veilig shopt en gemakkelijk de raamdecoratie naar jouw wensen kunt samenstellen.
Elke dag gaan we weer vol aan de slag om onze webshop de beste raamdecoratieshop van Nederland te maken. We zijn pas tevreden als jij eenvoudig en snel de raambekleding naar jouw wensen kunt samenstellen.
Een overzicht van de meest gestelde vragen over het bestellen:
Is online bestellen veilig bij HEWO Raamdecoratie BV?
Wij zijn CBW-MItex erkend, Thuiswinkel gecertificeerd en je betaalt via Mollie, de beste betaal partner van Nederland.
Raamdecoratieshop is https beveiligd voor extra veilig internetten. Je herkent dit aan het groene slotje boven in de adresbalk.
Jouw betaalgegevens zijn veilig via Mollie en je adres gegevens zijn veilig bij ons.
We vragen je enkel om aanvulling van je persoonlijke gegevens als we denken dat deze tijdens het bestellen niet correct ingevuld zijn.
Klanten van ons vertellen in de echte reviews op google en FB wat ze van ons vinden en je ziet dat je raamdecoratie bij ons betrouwbaar kunt kopen
Hoe kan ik bestellen op Raamdecoratieshop?
Bestellen vanuit Nederland of België doe je altijd via onze webwinkel.
Het bestellen in de webwinkel is comfortabel en gemakkelijker dan je denkt:
Zoek jet type raambekleding en kleur die je wenst te kopen.
- Doorloop het configuratie formulier en stel je product naar jouw wens samen. Uitleg over alle opties vind je onder de vraagteken knopjes.
- Klik vervolgens op ‘In Winkelwagen’. Je ziet bovenaan het scherm dat het product in het winkelwagentje is gekomen.
- Als je nog meer raamdecoraties nodig hebt, kun je op ‘verder winkelen’ klikken en de volgende producten één voor één in het winkelmandje plaatsen. Wil je afrekenen, klik dan op het winkelmandje en vervolgens op Afrekenen.
- Doorloop alle stappen door jouw gegevens in te vullen en kies daarna de gewenste betaalmethode.
- Als dit alles correct is ingevuld, klik je op de knop ‘Betalen’, waarna je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Mollie.
- Nadat je betaald hebt, wordt je terug gekoppeld naar onze webwinkel. We sturen via e-mail de orderbevestiging naar je toe.
Moet ik een account aanmaken bij Raamdecoratieshop?
Bij raamdecoratieshop hoef je geen account aan te maken. Bestellingen kunnen worden geplaatst zonder account.
Kan ik nadat ik besteld heb mijn bestelling nog aanpassen?
Dit kan zolang je bestelling nog niet in productie is. Neem altijd zo snel mogelijk contact met ons op om het door te geven. We passen je bestelling dan kosteloos aan. Als deze eenmaal in productie genomen is kan je bestelling helaas niet meer worden aangepast.
Hoe gaat het verder nadat ik besteld heb?
Als jouw de bestelling geplaatst is en jouw betaling binnen is, wordt je bestelling in behandeling genomen.
Zodra je bestelling uit productie komt, ontvang je van ons:
Nederland:
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven, de bezorging vindt in de regel op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur plaats.
- Op de bezorg dag krijg je van Transmission een email met het tijdstip waarop zij verwachten je rolgordijn bestelling te gaan bezorgen.
- De email bevat tevens een link om de zending te volgen.
België :
- Een email met daarin een link naar onze bezorgagenda.
- Hier kun je zelf de aflever datum opgeven. Je krijgt een bevestiging van de Belgische transporteur
- Let op: In België kan de bezorging plaatsvinden 48 uur na de opgegeven leverdatum ivm inplannen van lengtevracht
- De bezorging vindt plaats op werkdagen.
Afhalen:
- Als je wilt, kun je na overleg of aanmelding in onze bezorgagenda je raamdecoratie ook zelf afhalen bij onze fabriek in Weert.
Ze zullen dan netjes verpakt voor je klaarliggen.
Kan ik mijn aankoop ruilen?
Je raamdecoratie is door je zelf samengesteld en speciaal op maat voor je gemaakt. Deze kan daarom niet worden geruild. In geval van gebreken of schade zijn de retourkosten voor ons. Neem in dat geval altijd eerst even contact met onze klantenservice. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Help, ik heb mijn bestelling verkeerd geplaatst.
Jouw bestelling kan gewijzigd worden totdat deze in productie genomen wordt. Heb je de bestelbevestiging ontvangen en blijkt dat je iets verkeerds bestelt hebt, neem dan direct contact met ons op zodat we deze aan kunnen passen. We zullen altijd proberen om tot een goede oplossing te komen. Indien wij alleen iets fout hebben gedaan met jouw bestelling, dan lossen wij de op zonder dat er voor jou extra kosten aan verbonden zijn. Neem in deze gevallen altijd zo snel mogelijk contact met ons op.
Mijn bestelling is mislukt of mijn betaling is afgebroken.
Is er tijdens het bestellen iets mis gegaan of het betalen is afgebroken? Neem dan contact met ons op. Ook als het helemaal niet lukt om te bestellen of te betalen neem dan contact met ons op. Vaak kunnen we je een nieuwe betaal link sturen. We helpen je graag verder.
Een mislukte betaling via iDeal kan aan meerdere oorzaken liggen:
- Er is te lang gewacht met betalen waardoor er een time-out plaats vindt. Het betalen mag vanwege veiligheidsredenen niet te lang duren.
- Een creditcards moet 3D secure zijn. Niet elke creditcard is dit. Vraag dit bij twijfel na bij je bank of credit card leverancier.
- Onvoldoende saldo op de rekening.
- Een technisch probleem. Dit kan bijvoorbeeld zijn als er zich een algemene storing voordoet bij je bank of de verbinding tijdelijk wegvalt.
Mijn bestelling annuleren
Je bestelling kan worden geannuleerd totdat deze in productie is genomen. Meestal heb je 1 a 2 dagen om deze na bestelling te annuleren. Wacht daarom nooit lang en doe dit meteen.
Het annuleren is dan kostenloos.