Skip to main content
5 jaar garantie
Direct af fabriek NL
Gratis bezorging

Bestellen is zo gebeurd bij HEWO Raamdecoratieshop

Ons team is altijd volop bezig om onze website en onlineshop in topconditie te houden. Het is belangrijk voor ons dat je een optimale klantervaring hebt, veilig shopt en gemakkelijk de raamdecoratie naar jouw wensen kunt samenstellen. Elke dag gaan we weer vol aan de slag om onze webshop de beste raamdecoratieshop van Nederland te maken. We zijn pas tevreden als jij eenvoudig en snel de raambekleding naar jouw wensen kunt samenstellen.

Een overzicht van de meest gestelde vragen over het bestellen

Is online bestellen veilig bij HEWO Raamdecoratie BV? +

Wij zijn CBW-MITEX erkend, Thuiswinkel gecertificeerd en je betaalt via Mollie, de beste betaalpartner van Nederland. Raamdecoratieshop is HTTPS-beveiligd voor extra veilig internetten. Je herkent dit aan het slotje in de adresbalk. Jouw betaalgegevens zijn veilig via Mollie en je adresgegevens zijn veilig bij ons. We vragen alleen extra gegevens als er iets niet klopt tijdens het bestellen. Klanten delen hun ervaringen via echte reviews op Google en Facebook — zo weet je dat je betrouwbaar bij ons koopt.

Hoe kan ik bestellen op Raamdecoratieshop? +

Bestellen vanuit Nederland of België doe je eenvoudig via onze webwinkel. Het bestellen is comfortabel en sneller dan je denkt:

  1. Doorloop het configuratieformulier en stel je product samen. Uitleg vind je onder de vraagtekenknopjes.
  2. Klik op ‘In winkelwagen’ om het product toe te voegen.
  3. Wil je verder winkelen, klik dan op ‘verder winkelen’. Klaar? Klik op het winkelmandje en kies ‘Afrekenen’.
  4. Vul je gegevens in en kies de gewenste betaalmethode.
  5. Klik op ‘Betalen’ en je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  6. Na betaling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail.
Moet ik een account aanmaken bij Raamdecoratieshop? +

Nee, bij Raamdecoratieshop hoef je geen account aan te maken. Je kunt eenvoudig bestellen zonder account.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat ik besteld heb? +

Ja, zolang je bestelling nog niet in productie is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan passen we je bestelling kosteloos aan. Zodra de productie gestart is, kan dit helaas niet meer.

Hoe gaat het verder nadat ik besteld heb? +

Na ontvangst van je betaling nemen we je bestelling in behandeling. Zodra deze uit productie komt, ontvang je:

Nederland:

  • Een e-mail met een link naar onze bezorgagenda.
  • Je kiest zelf een afleverdatum (bezorging op werkdagen tussen 08:00–17:00).
  • Op de bezorgdag ontvang je een e-mail met het verwachte tijdstip en track & trace.

België:

  • Een e-mail met een link naar onze bezorgagenda en bevestiging van de transporteur.
  • Let op: Bezorging kan tot 48 uur na de gekozen datum plaatsvinden i.v.m. lengtevracht.

Afhalen: Je kunt na overleg ook zelf afhalen bij onze fabriek in Weert. We zorgen dat je bestelling netjes verpakt klaarstaat.

Kan ik mijn aankoop ruilen? +

Jouw raamdecoratie wordt speciaal op maat gemaakt. Deze kan daarom niet worden geruild. In geval van schade of gebreken zijn de retourkosten voor onze rekening. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Help, ik heb mijn bestelling verkeerd geplaatst. +

Neem direct contact met ons op. Bestellingen kunnen aangepast worden zolang ze nog niet in productie zijn. Heb je al een bevestiging ontvangen? Geen probleem — we kijken altijd samen naar een oplossing. Als wij een fout hebben gemaakt, lossen we dit uiteraard kosteloos voor je op.

Mijn bestelling is mislukt of mijn betaling is afgebroken. +

Is er iets misgegaan bij het bestellen of betalen? Neem contact met ons op. We sturen je graag een nieuwe betaal­link.

Mogelijke oorzaken:

  • Te lang gewacht met betalen (time-out voor veiligheid).
  • Creditcard niet 3D Secure.
  • Onvoldoende saldo op de rekening.
  • Tijdelijke technische storing bij de bank.
Mijn bestelling annuleren +

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet in productie is. Meestal is dat binnen 1 à 2 dagen na bestelling. Wacht dus niet te lang — annuleren is in dat geval kosteloos.

Bel onze klantenservice

+31 (0)495 54 10 11

Weekdagen 09:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00 bereikbaar

Adres showroom en fabriek

De Droogmakerij 47
1851 LX Heiloo

Volg HEWO Raamdecoratie BV.